KÖZLEMÉNYEK  2022. április 21.
Figyelem: a cikk archív, ezért elavult információkat tartalmazhat.

Felhasználói Elégedettségi Felmérés

Tisztelt Ügyfelünk!

A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (a továbbiakban: MEKH) az egyetemes szolgáltatói, valamint az elosztói engedélyesekkel együttműködve évről évre országos Felhasználói Elégedettségi Felmérést (FEF) készít.

Az idei évben a földgázellátásról szóló 2008. évi XL. törvény 127. § e). és ly). pontjai alapján a MEKH vonatkozó határozataiban elrendelt földgáz egyetemes szolgáltatással és földgázelosztással kapcsolatos felhasználói elégedettségi felmérésre kerül sor.

A felmérés keretében 2022. április és július hónapok között a kutatással megbízott Századvég Közéleti Tudásközpont Alapítvány munkatársai lakossági ügyfeleket keresnek fel otthonaikban és kérdeznek meg a földgáz egyetemes szolgáltatással és a földgázelosztással kapcsolatos elégedettségükről. A kutatás anonim és önkéntes, az ügyfelek kérdésekre adott válaszait a hatályos adatvédelmi rendeletnek megfelelően használjuk fel.

A kérdezőbiztosokkal szemben esetlegesen felmerülő bizalmatlanság megelőzése és munkájuk támogatása érdekében kérjük, hogy az önkormányzat kommunikációs csatornáin keresztül tájékoztassák a tisztelt lakosságot a felmérés indulásáról és céljáról.

Ügyfeleink a kutatással kapcsolatban az alábbi elérhetőségeken tájékozódhatnak:

MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.:
e-mail-cím: ugyfelszolgalat@mvm.hu
telefonszám: +36 (1/20/30/70) 479 9999

MVM Főgáz Földgázhálózati Kft.:
e-mail-cím: info@mvmfogazhalozat.hu
telefonszám: 06 1 474 9911

Segítő közreműködését köszönjük!

MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.
Főgáz Földgázhálózati Kft.

mekh-jó