Az önkormányzati lakások bérével kapcsolatos tájékoztatók, nyomtatványok
Tisztelt Bérlő(k)!
Tájékoztatjuk Ön(öke)t, hogy a többször módosított 1993. évi LXXVIII. évi törvény felhatalmazása alapján Budapest Főváros XIX. Kerület Kispest Önkormányzata Képviselő-testülete elfogadta az önkormányzati tulajdonú lakások és nem lakás céljára szolgáló helyiségek bérbeadásáról és elidegenítéséről, és a lakások béréről szóló önkormányzati rendeletet, mely 2017. április 1. napján fog hatályba lépni.
Az új szabályozással a lakbérek mértéke is a lakásrendeletben kerül meghatározásra.
Mind a korábbi, mind pedig az újonnan hatályba lépő rendelet alapján évente felül kell vizsgálni, meg kell állapítani, hogy az adott lakásra fizetendő szociális lakbér fizetésére jogosult-e a bérlő.
Ez évben is szeretnénk megköszönni azon bérlők együttműködését, akik az elmúlt években a kért adatszolgáltatásnak eleget tettek.
A legfontosabb információkat és tudnivalókat az alábbi linkeken érhetik el közvetlenül:
- Tájékoztató levél a szociális bérlőink részére
- Tájékoztató levél a költségelvű bérlőink részére
- Tájékoztató levél a nyugdíjasházi lakóink részére
- ADATLAP nyomtatvány pdf és doc
- JÖVEDELEMKIMUTATÁS nyomtatvány pdf és doc
- KÉRELEM lakbértámogatás igénybevételére nyomtatvány pdf és doc
A vonatkozó ÚJ LAKÁSRENDELET
Amennyiben a fentiekkel kapcsolatban további kérdésük, vagy észrevételük van, akkor kérem, hogy keressék a Vagyongazdálkodási és Városüzemeltetési Iroda Lakásgazdálkodási csoportjának munkatársait bizalommal a 06 1 347 45 93-es telefonszámon, vagy a vagyongazd@kispest.hu e-mail címen, illetve személyesen ügyfélfogadási időben.
Budapest, 2017. január 27.
Tisztelettel:
Patek Gábor irodavezető