Figyelem: a cikk archív, ezért elavult információkat tartalmazhat.

Társasház-kezelési ügyintéző – Gazdasági Ellátó Szervezet

Budapest Főváros XIX. Kerületi Kispest Önkormányzat Gazdasági Ellátó Szervezet a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján pályázatot hirdet Budapest Főváros XIX. Kerületi Kispest Önkormányzat Gazdasági Ellátó Szervezet Vagyonkezelési csoport társasház-kezelési ügyintéző munkakör betöltésére.

A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:
1192 Budapest, Ady Endre út 7.

A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
Külső kezelésű társasházakban lévő önkormányzati tulajdonnal kapcsolatos teljes körű ügyintézés, adminisztráció, közgyűlési jegyzőkönyvek felülvizsgálata, határozatok végrehajtása, közös költség megállapítása, előírása, nyilvántartása, elektronikus utalás előkészítése, lejárt hitelességű mellékvízmérőkkel kapcsolatosa ügyintézés, díjmegosztási számlák ellenőrzése, egyeztetése, folyamatos kapcsolattartás, egyeztetés a közös képviselőkkel, ügyfélfogadás.

Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók. A pályázat benyújtásakor kérjük a fizetési igény megjelölését. A munkavégzéshez éves BKK bérlet és cafeteria juttatás biztosított.

Pályázati feltételek:
Erkölcsi bizonyítvány, magyar állampolgárság, cselekvőképesség
Legalább középiskolai végzettség,
Ingatlan-kezelői és/vagy társasház-kezelői végzettség
Felhasználói szintű ismeretek az Office programokat (Word, Excel), a levelező programokat és az internetet illetően,
Önálló munkavégzés, jó problémamegoldó és együttműködési készség

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
Társasházkezelői irodánál szerzett szakmai tapasztalat
ECDL vizsga

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
Szakmai önéletrajz,
Végzettséget igazoló oklevelek másolata,
3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány bemutatása sikeres pályázat esetén,

A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje:
2021. január 29.

A pályázat benyújtásának módja:
Postai úton, a pályázatnak a Budapest Főváros XIX. Kerületi Kispest Önkormányzat Gazdasági Ellátó Szervezet címére történő megküldésével (1192 Budapest, Ady Endre út 7.) Kérjük a borítékon feltüntetni a munkakör megnevezését: társasház-kezelési ügyintéző.
Elektronikus úton a vamusz@kispest.hu e-mail címen keresztül
Személyesen a Budapest Főváros XIX. Kerületi Kispest Önkormányzat Gazdasági Ellátó Szervezet vagyonkezelői titkársága (1192 Budapest, Ady Endre út 7.)

A pályázat elbírálásának határideje:
2021. február 1.

A döntés határideje:
2021. február 15.