Irodavezető - Jegyzői Kabinet Iroda
Budapest Főváros XIX. Kerület Kispesti Polgármesteri Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet Jegyzői Kabinet Iroda vezetői munkakörének betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
1195 Budapest, Városház tér 18-20.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Biztosítja a képviselő-testület és szervei, a jegyző munkájához szükséges szervezési és ügyviteli feltételeket. Figyelemmel kíséri a jegyző hatáskörébe tartozó ügyek intézését, segíti e feladatok és a hivatalvezetői teendők ellátását. Részt vesz a rendeletalkotási munkában. Figyelemmel kíséri, szervezi és ellenőrzi a Polgármesteri Hivatal ügyviteli folyamatainak ellátását. Ellátja az e-közigazgatást szervező feladatokat. Gondoskodik a Polgármesteri Hivatal belső szabályzatairól készült nyilvántartás felülvizsgálatáról, a szabályzatok aktualizálásának koordinálásáról. Felügyeli a hivataliügyfélfogadást, javaslatot tesz minőségének javítása érdekében.
Irányítja az iroda köztisztviselőinek munkáját, ahhoz szakmai segítség nyújt.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a Polgármesteri Hivatal köztisztviselői közszolgálati jogviszonyának egyes kérdéseiről és a köztisztviselőket megillető szociális, jóléti juttatásokról szóló helyi önkormányzati rendeletek rendelkezései az irányadóak.
Pályázati feltételek:
magyar állampolgárság;
cselekvőképesség;
büntetlen előélet;
felsőoktatásban szerzett közszolgálati, jogi szakképzettség;
vagyonnyilatkozat tételi eljárás;
felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások);
1-3 év közigazgatási gyakorlat.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- vezetői tapasztalat;
jogi szakvizsga.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
45/2012. (III. 20.) Korm. rend. 8. § szerinti részletes szakmai önéletrajz, mely részletezi az eddigi tevékenységet;
3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (másolat vagy igazolás);
végzettséget, képzettséget igazoló okiratok másolata;
nyilatkozat arról, hogy vagyonnyilatkozat tételi kötelezettségnek eleget tesz;
nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot az eljárásban résztvevők megismerhetik.
A munkakör betöltésének időpontja:
Azonnal.
A pályázat benyújtásának határideje:
2021. október 15.
Az állással kapcsolatos bővebb információt Jónás Réka Emese nyújt, a 347-4566 vagy 347-4685 telefonszámon lehet kérni.
A pályázat elbírálásának határideje:
2021. október 29.
A pályázat benyújtásának módja:
Postai úton, a pályázatnak a Budapest Főváros XIX. Kerület Kispesti Polgármesteri Hivatala címére történő megküldésével (1195 Budapest Városház tér 18-20.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot IV/202/2021, valamint a munkakör megnevezését: Jegyzői Kabinet Iroda vezetője.
Elektronikus úton Jónás Réka Emese részére a jonasreka@hivatal.kispest.hu e-mail címen keresztül.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásnak rendje:
A pályázókat a Budapest Főváros XIX. Kerület Kispesti Polgármesteri Hivatal jegyzője által létrehozott bíráló bizottság hallgatja meg. A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa. A felhívásnak meg nem felelő pályázatot a kiíró érvénytelennek tekinti, és azt nem vonja elbírálás alá. A kiíró nem vállalja semmilyen, a beadott pályázat eredményéből keletkező kár, a pályázat beadásával kapcsolatban felmerült költség megtérítését. A pályázat beadásával a pályázó a jelen kiírás feltételeit magára kötelező érvényűnek fogadja el.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
www.kozigallas.gov.hu – 2021. október 1.