KÖZTISZTVISELŐI ÁLLÁSHELYEK   2023. április 03.
Figyelem: a cikk archív, ezért elavult információkat tartalmazhat.

Belső ellenőr - Polgármesteri Hivatal

Budapest Főváros XIX. Kerület Kispesti Polgármesteri Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet belső ellenőr munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:
1195 Budapest, Városház tér 18-20.

Ellátandó feladatok:
A költségvetési szervek belső kontrollrendszeréről és belső ellenőrzésekről szóló 370/2011. (XII. 31.) Korm. rendeletben foglalt feladatok, így különösen a vonatkozó jogszabályok, belső ellenőrzési standardok, módszertani útmutatók és a Belső Ellenőrzési Kézikönyv szerint belső ellenőrzések elvégzése, tanácsadói vélemények készítése, az ellenőrzési javaslatok végrehajtásának nyomon követése. A belső kontrollrendszer működésének és jogszabályi megfelelésének vizsgálata, elemzése és teljesítményellenőrzések keretében gazdaságossági, hatékonysági és eredményességi vizsgálatok elvégzése. A tevékenységhez kapcsolódó adminisztráció, dokumentumkezelés és nyilvántartás. Részvétel az ellenőrzési terv elkészítésben, a kockázatelemzési folyamatok, az éves ellenőrzési jelentés elkészítésében.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 70. §-ban, valamint a költségvetési szervek belső kontrollrendszeréről és belső ellenőrzésekről szóló 370/2011. (XII. 31.) Korm. rendelet 21. §-ban meghatározott feladatok, ellenőrzések.

Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a Polgármesteri Hivatal köztisztviselői közszolgálati jogviszonyának egyes kérdéseiről és a köztisztviselőket megillető szociális, jóléti juttatásokról szóló helyi önkormányzati rendeletek rendelkezései az irányadóak.

Pályázati feltételek:
 Magyar állampolgárság.
 Cselekvőképesség.
 Büntetlen előélet.
 Felsőfokú végzettség; alap-, mester- vagy doktori képzésben szerzett gazdaságtudományi, jogi, közszolgálati, gazdasági mérnöki, gazdasági agrármérnöki, műszaki menedzseri, a könyvviteli szolgáltatást végzők nyilvántartásba vételéről szóló kormányrendelet szerinti felsőfokú szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és okleveles pénzügyi revizori, pénzügyi-számviteli szakellenőri, pénzügyi-számviteli ügyintézői, ellenőrzési szakelőadó, okleveles könyvvizsgálói, költségvetési ellenőri, mérlegképes könyvelői, a Belső Ellenőrök Nemzetközi Szervezetének okleveles belső ellenőri (CIA), az Information Systems Audit and Control Association (ISACA) Nemzetközi Szervezetének okleveles informatikai rendszerellenőri (CISA), közigazgatási gazdálkodási és ellenőrzési szakértői, költségvetési ellenőri, felsőfokú államháztartási, államháztartási gazdálkodási és ellenőrzési, elektronikus információbiztonsági vezetői, integritás tanácsadói, államháztartási ügyintézői, vezetés és gazdálkodás a közszolgálatban szakképesítés.
 a költségvetési szervnél és köztulajdonban álló gazdasági társaságnál belső ellenőrzési tevékenységet végzők nyilvántartásáról és kötelező szakmai továbbképzéséről, valamint a költségvetési szervek vezetőinek és gazdasági vezetőinek belső kontrollrendszer témájú kötelező továbbképzéséről szóló 22/2019. PM rendelet 2. § (1) bekezdése alapján legalább két éves szakmai gyakorlat ellenőrzési, költségvetési, pénzügyi vagy számviteli munkakörben.
 Áht. 70. § (4) bekezdés szerinti belső ellenőrzési tevékenység végzésére jogosító engedély.
 Felhasználói szintű számítógépes ismeret.
 Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
 Azonos munkakörben szerzett 1-3 éves szakmai gyakorlat.
 ÁBPE I. vizsga.
 mérlegképes könyvelői végzettség.
 Közigazgatási vizsgák /alapvizsga, szakvizsga/ megléte.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
 87/2019. (IV. 23.) Korm. rend. 1. melléklet szerinti szakmai önéletrajz, mely részletezi az eddigi tevékenységet,
 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (másolta vagy igazolás),
 végzettséget, képzettséget igazoló okiratok másolata,
 nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot az eljárásban résztvevők megismerhetik,
 nyilatkozat arról, hogy vagyonnyilatkozat tételi kötelezettségnek eleget tesz.

A munkakör betöltésének időpontja:
2023. május 2.

A pályázat benyújtásának határideje:
2023. április 14.

Az állással kapcsolatos bővebb információt Jónás Réka Emese nyújt, a 347-4566 vagy 347-4685 telefonszámon lehet kérni.

A pályázat elbírálásának határideje:
2023. április 28.

A pályázat benyújtásának módja:
 Postai úton, a pályázatot Budapest Főváros XIX. Kerület Kispesti Polgármesteri Hivatal címére küldve (1195 Budapest Városház tér 18-20.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot IV/96/2023, valamint a munkakör megnevezését: belső ellenőr.
 Elektronikus úton Jónás Réka Emese részére küldve a jonasreka@hivatal.kispest.hu e-mail címen keresztül.

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásnak rendje:
A pályázókat a Budapest Főváros XIX. Kerület Kispesti Polgármesteri Hivatal jegyzője által létrehozott bíráló bizottság hallgatja meg. A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa. A felhívásnak meg nem felelő pályázatot a kiíró érvénytelennek tekinti, és azt nem vonja elbírálás alá. A kiíró nem vállalja semmilyen, a beadott pályázat eredményéből keletkező kár, a pályázat beadásával kapcsolatban felmerült költség megtérítését. A pályázat beadásával a pályázó a jelen kiírás feltételeit magára kötelező érvényűnek fogadja el.