1195 Bp., Városház tér 18-20., A. épület I. em. 27-33., A. épület fszt. 21-24.
e-mail: jegyzoikabinetiroda(kukac)kispest.hu
dr. Ács Szilvia irodavezető
tel.: 347-4568
Jegyzői titkárság tel.: 347-4529
Aljegyzői titkárság tel.: 347-4530
Képviselői fogadórákról tájékoztatás: 347-4567
Titkárság
- a jegyző, aljegyző munkájához kapcsolódó szervezési, adminisztrációs, ügyviteli feladatok ellátása;
Jegyzői Kabinet Iroda
- közreműködés a jegyző tevékenységével kapcsolatos jogi feladatok ellátásában;
- a képviselő-testületi ülések előkészítése, meghívó és mellékleteinek kiküldése, közreműködés az ülés technikai lebonyolításában, jegyzőkönyv elkészítése;
- képviselő-testületi, bizottsági előterjesztések és jegyzőkönyvek nyilvántartása;
- kapcsolattartás a Kormányhivatallal;
- rendeletek, normatív határozatok előkészítésében való közreműködés, az elfogadott rendeletek kihirdetése, egységes szerkezetű rendeletek elkészítése, nyilvántartása, közzététele;
- a polgármesteri, jegyzői és a polgármesteri-jegyzői közös normatív utasítások és intézkedések előkészítése, vagy az abban való közreműködés, azok nyilvántartása;
- a Polgármesteri Hivatal minőségügyi rendszerének működtetésével kapcsolatos feladatok ellátása;
- közérdekű adatigénylések teljesítésének koordinációja;
- a Polgármesteri Hivatal működésével kapcsolatos panaszok kivizsgálásában való közreműködés.
Ügyvitel
- a Polgármesteri Hivatal postázási, iktatási, irattározási tevékenységének ellátása;