Téli igazgatási szünet - 2022/2023
Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatom Önöket, hogy a különleges jogállású szerveknél és a helyi önkormányzatok képviselő-testületeinek hivatalánál elrendelhető igazgatási szünetre alkalmazandó veszélyhelyzeti szabályokról szóló 460/2022. (XI. 10.) Kormányrendelet (a továbbiakban: Kormányrendelet) felhatalmazása alapján a képviselő-testület téli igazgatási szünetet rendelt el a 2022. december 22. és 2023. január 06. közötti napokra, mely időtartam alatt a Hivatal zárva tart, valamennyi ügyfélfogadási mód szünetel.
Az igazgatási szünet időtartama a Kormányrendelet 3. § (2) bekezdés a) pontja szerint nem számít bele a Hivatalban folyamatban lévő hatósági és egyéb eljárások ügyintézési határidejébe.
A hivatali tárhelyre, valamint a postán érkező küldemények 2023. január 9. napján kerülnek átvételre.
Az igazgatási szünet alatt a halaszthatatlan anyakönyvi ügyekben (születés, haláleset) az anyakönyvvezetőket az alábbi időpontokban és ügyeleti számokon érhetik el:
2022. december 22. napján 8 órától 12 óráig Koltay Katalin +36/20/493-0032,
2022. december 29. napján 8 órától 12 óráig Sándor Alexandra +36/20/397-6751,
2023. január 5. napján 8 órától 12 óráig Koltay Katalin +36/20/493-0032,
továbbá az anyakonyv@kispest.hu email címen keresztül.
Egyéb anyakönyvi ügyekben Bugyiné Szabolcsi Ágnes irodavezető asszony ad felvilágosítást az igazgatási szünet ideje alatt a +36/20/611-0605 telefonszámon.
A Kormánytól kapott felhatalmazás alapján - tekintettel a költségvetési és energiahatékonysági szempontokra -, 2022. december 19. és december 21. napja között ügyintézőinket kizárólag telefonon, illetve elektronikus úton érhetik el.
Szíves megértésüket köszönöm!
dr. Béja Julianna
jegyző