VELÜNK TÖRTÉNT...  2018. november 05.      922
Figyelem: a cikk archív, ezért elavult információkat tartalmazhat.

Mesél az őszi erdő

A kispesti nordicosok októberben is folytatták a túrákat.

A képre kattintva galéria nyílik. (4 kép)

Beköszöntött az ősz. Ha nincs éppen kiránduló idő, akkor sem maradunk otthon a lakásban. Nem akarunk lemondani a mozgás szabadságáról, a szabadban túrázással töltött időről sem. Ilyenkor szinte csábít a természet. Az őszi erdő évente megújuló csodálatos színjátéka a lombhullatás, a lábad alatt az avar susogása, az erdő illata lélegzetelállító.

Október 16-ai, egész napos, 5 km-es túránk a Normafánál kezdődött. Úti célunk az Anna-rét és a Tündér-szikla volt. Az Anna-rét a Normafa és a János-libegő felső állomása között helyezkedik el. Itt a hatalmas tisztáson található az Anna kápolna, amely egy különleges vallási zarándokhely. A közelében található a Tündér-szikla, ami szerintünk az egyik legizgalmasabb hely a városban. A Tündérhegyi úton sétálva elértünk arra a helyre, ahol meredek lépcsőkön lesétálva, egymást segítve értünk a célhoz. Persze egy kicsit eltévedtünk, de bátran előre mentünk, több helyen vaddisznótúrásokat is láttunk. A Tündér-szikla tetejéről (ahová a bátrabbak fel is másztak) szép panoráma nyílik Budapestre. A kispesti nordicosok ezen a nehéz, de gyönyörű túrán megtapasztalták, hogy ez a kis csapat milyen összetartó. Mindenki nagyon hősiesen és bátran, egymásra figyelve viselkedett. Még a 80 éves Katika is bátran vette az akadályokat.

A csodálatos őszi erdő, a szép látvány, a jó levegő mindent pótolt. Nagyon fáradtan, de boldogan értünk haza.