KÖZTISZTVISELŐI ÁLLÁSHELYEK   2024. július 14.

Irodavezető-helyettes - Jegyzői Kabinet Iroda

Budapest Főváros XIX. Kerület Kispesti Polgármesteri Hivatal Jegyzői Kabinet Irodája a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet irodavezető-helyettes munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Határozatlan idejű vezetői kinevezés.

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:
1195 Budapest, Városház tér 18-20.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Elektronikus ügyintézéshez kapcsolódó feladatok: ellenőrzi, koordinálja és nyilvántartja az elektronikus ügyintézési szakrendszerekhez tartozó hozzáférési jogosultságokat (pl. hivatali kapuk, iktatórendszer, ASP keret- és szakrendszerek, E-papír, közigazgatási szankciók nyilvántartása, országos kereskedelmi nyilvántartási rendszer, elektronikus aláírások, SZEÜSZ-KEÜSZ szolgáltatások stb.). Gondoskodik az elektronikus ügyintézéshez kapcsolódó csatlakozások biztosításáról. Kapcsolatot tart a külső szolgáltatókkal.
Felülvizsgálja a Hivatal e-közigazgatási folyamatait, javaslatot tesz az egyes szabályzatok tartalmára. Beépíti az e-közigazgatás által megkívánt elemeket a Hivatal általános folyamatleírásaiba. Javaslatot tesz az e-közigazgatással kapcsolatos képzésekre vonatkozóan, közreműködik oktatási anyagok kidolgozásában.
Felügyeli az ügyviteli feladatokat, segítséget nyújt a Hivatalon belüli szervezeti egységek elektronikus ügyintézésének támogatásához.
Részt vesz a rendeletalkotási és szabályzatalkotási munkában.
Az irodavezető távollétében: figyelemmel kíséri a jegyző hatáskörébe tartozó ügyek intézését, felügyeli a képviselő-testületi munkával összefüggő irodai feladatok ellátását, részt vesz értekezleten, szakmai egyeztetéseken, figyelemmel kíséri az irodát érintő beruházások megvalósítását.

Jogállás, illetmény és juttatások:
A munkakör osztályvezetői kinevezésnek felel meg.
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a köztisztviselők illetményalapjáról, illetménykiegészítéséről, a közszolgálati tisztviselőket megillető szociális, jóléti, kulturális, egészségügyi juttatásokról, szociális és kegyeleti támogatásokról szóló helyi önkormányzati rendeletek rendelkezései az irányadóak.

Pályázati feltételek:
 magyar állampolgárság;
 cselekvőképesség;
 büntetlen előélet;
 felsőoktatásban szerzett közszolgálati, jogi, gazdaságtudományi szakképzettség; főiskolai szintű közgazdász, államigazgatási és szociális igazgatási vagy rendészeti felsőoktatásban szerzett igazgatásrendészeti szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű végzettség és levéltáros, ügyvitelszervezői, rendszerszervezői szakképesítés; közigazgatás-szervező szakképzettség.
 felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások);
 vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása;
 1-3 év közigazgatási gyakorlat.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
 1-3 év vezetői gyakorlat.
 Közigazgatási vizsgák megléte (alap- és szakvizsga).
 ASP/DMS One ügyiratkezelő program ismerete.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
 87/2019. (IV. 23.) Korm. rend. 1. melléklet szerinti szakmai önéletrajz, mely részletezi az eddigi tevékenységet;
 3 hónapnál nem régebbi hatósági bizonyítvány (másolat vagy igazolás);
 végzettséget, képzettséget igazoló okiratok másolata;
 nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot az eljárásban résztvevők megismerhetik;
 nyilatkozat arról, hogy vagyonnyilatkozat tételi kötelezettségnek eleget tesz.

A munkakör betöltésének időpontja:
2024. szeptember 02.

A pályázat benyújtásának határideje:
2024. augusztus 9.

Az állással kapcsolatos bővebb információt Jónás Réka Emese nyújt, a 347-4500/566 vagy 347-4500/685 telefonszámon lehet kérni.

A pályázat elbírálásának határideje:
2024. augusztus 23.

A pályázat benyújtásának módja:
Elektronikus úton Jónás Réka Emese részére a jonasreka@hivatal.kispest.hu e-mail címen keresztül. Kérjük a tárgyban feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot IV/ 198 /2024, valamint a munkakör megnevezését: irodavezető-helyettes.

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásnak rendje:
A pályázókat a Budapest Főváros XIX. Kerület Kispesti Polgármesteri Hivatal jegyzője által létrehozott bíráló bizottság hallgatja meg. A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa. A felhívásnak meg nem felelő pályázatot a kiíró érvénytelennek tekinti, és azt nem vonja elbírálás alá. A kiíró nem vállalja semmilyen, a beadott pályázat eredményéből keletkező kár, a pályázat beadásával kapcsolatban felmerült költség megtérítését. A pályázat beadásával a pályázó a jelen kiírás feltételeit magára kötelező érvényűnek fogadja el.