Jegyző - Polgármesteri Hivatal
Budapest Főváros XIX. ker. Kispest Önkormányzat polgármestere a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet Budapest Főváros XIX. ker. Kispest Önkormányzat Polgármesteri Hivatala jegyző munkakörének betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A vezetői munkakör időtartama:
A vezetői munkakör határozatlan időtartamra szól
A munkavégzés helye:
1195 Budapest, Városház tér 18-20.
Irányítása alá tartozó személyek száma:
155 fő
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
A Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 81. § (3) bekezdésében és más jogszabályok által a jegyző feladat- és hatáskörébe utalt feladatok ellátása.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a Polgármesteri Hivatal köztisztviselői közszolgálati jogviszonyának egyes kérdéseiről és a köztisztviselőket megillető szociális, jóléti juttatásokról szóló helyi önkormányzati rendeletek rendelkezései az irányadóak.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság,
- cselekvőképesség,
- büntetlen előélet,
- főiskolai igazgatásszervezői vagy állami és jogtudományi doktori képesítés vagy okleveles közigazgatási menedzseri szakképesítés,
- közigazgatási vagy jogi szakvizsga,
- legalább 2 éves közigazgatási gyakorlat,
- vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- közigazgatásban eltöltött 5 éves vezetői gyakorlat,
- felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
- angol nyelvből nyelvvizsga, tárgyalási szintű nyelvtudás,
- német nyelvből nyelvvizsga, tárgyalási szintű nyelvtudás,
- jegyzői munkakörben szerzett legalább 3-5 év szakmai tapasztalat.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- részletes szakmai önéletrajz, valamint az eddigi szakmai tevékenység bemutatása és a munkakör ellátására vonatkozó elképzelések,
- nyilatkozat a 2 éves közigazgatási gyakorlatról,
- nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot az eljárásban résztvevők megismerhetik,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- igazgatásszervezői, állami és jogtudományi doktori képesítést vagy okleveles közigazgatási menedzseri szakképesítést, valamint a közigazgatási vagy jogi szakvizsga letételét igazoló okiratok hiteles másolata.
A munkakör betöltésének időpontja:
2013. május 1.
A pályázat benyújtásának határideje:
2013. április 19.
Az állással kapcsolatos bővebb információt a gajda@kispest.hu címen vagy a 347-4525 telefonszámon lehet kérni.
A pályázat benyújtásának módja:
A pályázatot Budapest Főváros XIX. ker. Önkormányzata polgármesteréhez – „pályázat jegyzői munkakörre” megjelöléssel – címezve (1195 Budapest, Városház tér 18-20.) kell benyújtani.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásnak rendje:
A pályázókat a Budapest Főváros XIX. ker. Önkormányzata polgármestere által létrehozott bíráló bizottság hallgatja meg. A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa. A felhívásnak meg nem felelő pályázatot a kiíró érvénytelennek tekinti, és azt nem vonja elbírálás alá. A kiíró nem vállalja semmilyen, a beadott pályázat eredményéből keletkező kár, a pályázat beadásával kapcsolatban felmerült költség megtérítését. A pályázat beadásával a pályázó a jelen kiírás feltételeit magára kötelező érvényűnek fogadja el.