KÖZTISZTVISELŐI ÁLLÁSHELYEK   2019. január 18.
Figyelem: a cikk archív, ezért elavult információkat tartalmazhat.

Titkárnő - Polgármesteri Hivatal Humánszolgáltatási és Szociális Iroda

Budapest Főváros XIX. Kerület Kispesti Polgármesteri Hivatal Humánszolgáltatási és Szociális Irodája a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet titkárnői munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony.

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő.

A munkavégzés helye:
1192 Budapest, Városház tér 18-20.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Az iroda adminisztrációs feladatai mellett többek között a bizottsági titkári feladatokban, statisztikai jelentések elkészítésében, a jogszabályokban meghatározott nyilvántartások vezetésében történő közreműködés.

Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a Polgármesteri Hivatal köztisztviselői közszolgálati jogviszonyának egyes kérdéseiről és a köztisztviselőket megillető szociális, jóléti juttatásokról szóló helyi önkormányzati rendeletek rendelkezései az irányadóak.

Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság;
- Cselekvőképesség;
- Büntetlen előélet;
- Középiskola/gimnázium, közgazdasági szakközépiskola, vagy középiskolai és ügyvitelei szakképesítés (gépíró, ügyintéző titkár);
- Kiváló számítógépes ismeret;
- Magas színvonalú gépírás;
- A helyesírási magabiztos ismerete;
- Önálló munkavégzés.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- 1-3 éves közigazgatási tapasztalat adminisztrációs területen,

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- 45/2012. (III. 20.) Korm. rend. 8. § szerinti szakmai önéletrajz, mely részletezi az eddigi tevékenységet;
- 3 hónapnál nem régebbi hatósági bizonyítvány (másolat vagy igazolás),
- végzettséget, képzettséget igazoló okiratok másolata,
- nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot az eljárásban résztvevők megismerhetik.

A munkakör betöltésének időpontja:
Azonnal.

A pályázat benyújtásának határideje:
2019. február 1.

Az állással kapcsolatos bővebb információt Jónás Réka Emese nyújt, a 347-4566 vagy 347-4685 telefonszámon lehet kérni.

A pályázat elbírálásának határideje:
2019. február 15.

A pályázat benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatot Budapest Főváros XIX. ker. Kispesti Polgármesteri Hivatal címére megküldve (1195 Budapest Városház tér 18-20.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot IV/ 96-1 /2019, valamint a munkakör megnevezését: titkárnő.
- Elektronikus úton Jónás Réka Emese részére küldve a jonasreka@hivatal.kispest.hu e-mail címen keresztül.

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásnak rendje:
A pályázókat a Budapest Főváros XIX. ker. Kispesti Polgármesteri Hivatal jegyzője által létrehozott bíráló bizottság hallgatja meg. A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa. A felhívásnak meg nem felelő pályázatot a kiíró érvénytelennek tekinti, és azt nem vonja elbírálás alá. A kiíró nem vállalja semmilyen, a beadott pályázat eredményéből keletkező kár, a pályázat beadásával kapcsolatban felmerült költség megtérítését. A pályázat beadásával a pályázó a jelen kiírás feltételeit magára kötelező érvényűnek fogadja el.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
www.kozigallas.gov.hu – 2019. január 19.