Anyakönyvvezető - Polgármesteri Hivatal
Budapest Főváros XIX. Kerület Kispesti Polgármesteri Hivatal Hatósági Irodája a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet anyakönyvvezető munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony.
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő.
A munkavégzés helye:
1192 Budapest, Városház tér 18-20.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Ellátja a jogszabályban meghatározott anyakönyvvezetői feladatokat, így többek között: anyakönyvezi a kerületben történt anyakönyvi eseményeket; ellátja az anyakönyvi ügyintézés hatósági és egyes szolgáltatási feladatait; közreműködik a házasságkötéseknél, bejegyzett élettársi kapcsolatok létesítésénél; intézi az állampolgársági esküvel, valamint a névváltoztatási kérelmekkel kapcsolatos ügyeket; megszervezi, megrendezi a családi eseményeket.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a Polgármesteri Hivatal köztisztviselői közszolgálati jogviszonyának egyes kérdéseiről és a köztisztviselőket megillető szociális, jóléti juttatásokról szóló helyi önkormányzati rendeletek rendelkezései az irányadóak.
Pályázati feltételek:
magyar állampolgárság,
cselekvőképesség,
büntetlen előélet,
középiskolai végzettség és anyakönyvi szakvizsga,
felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások).
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
felsőoktatásban szerzett szakképzettség és anyakönyvi szakvizsga;
1-3 éves anyakönyvvezetői tapasztalat;
közigazgatási vizsgák /alapvizsga, szakvizsga/ megléte.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
45/2012. (III. 20.) Korm. rend. 8. § szerinti szakmai önéletrajz, mely részletezi az eddigi tevékenységet;
3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (másolat vagy igazolás);
végzettséget, képzettséget igazoló okiratok másolata;
nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot az eljárásban résztvevők megismerhetik.
A munkakör betöltésének időpontja:
Azonnal
A pályázat benyújtásának határideje:
2019. május 24
Az állással kapcsolatos bővebb információt Jónás Réka Emese nyújt, a 347-4566 vagy 347-4685 telefonszámon lehet kérni.
A pályázat elbírálásának határideje:
2019. június 7.
A pályázat benyújtásának módja:
Postai úton, a pályázatot Budapest Főváros XIX. Kerület Kispesti Polgármesteri Hivatal címére megküldve (1195 Budapest Városház tér 18-20.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot IV/179-1/2019, valamint a munkakör megnevezését: anyakönyvvezető.
Elektronikus úton Jónás Réka Emese részére a jonasreka@hivatal.kispest.hu e-mail címen keresztül.
Személyesen benyújtva Jónás Réka Emesének, 1195 Budapest Városház tér 18-20. B ép. I. em. 53 vagy 63.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásnak rendje:
A pályázókat a Budapest Főváros XIX. Kerület Kispesti Polgármesteri Hivatal jegyzője által létrehozott bíráló bizottság hallgatja meg. A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa. A felhívásnak meg nem felelő pályázatot a kiíró érvénytelennek tekinti, és azt nem vonja elbírálás alá. A kiíró nem vállalja semmilyen, a beadott pályázat eredményéből keletkező kár, a pályázat beadásával kapcsolatban felmerült költség megtérítését. A pályázat beadásával a pályázó a jelen kiírás feltételeit magára kötelező érvényűnek fogadja el.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
www.kozigallas.gov.hu – 2019. május 7.