Vállalkozásigazgatási ügyintéző - Polgármesteri Hivatal
Budapest Főváros XIX. Kerület Kispesti Polgármesteri Hivatal Hatósági Irodája a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet vállalkozásigazgatási ügyintéző munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
1195 Budapest, Városház tér 18-20.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Kereskedelmi tevékenységet végzők működési engedélyével és a nyilvántartásba vételével kapcsolatos feladatok intézése, helyszíni ellenőrzése; szálláshely-szolgáltatási tevékenységgel kapcsolatos feladatok ellátása.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a Polgármesteri Hivatal köztisztviselői közszolgálati jogviszonyának egyes kérdéseiről és a köztisztviselőket megillető szociális, jóléti juttatásokról szóló helyi önkormányzati rendeletek rendelkezései az irányadóak.
Pályázati feltételek:
Magyar állampolgárság.
Cselekvőképesség.
Büntetlen előélet.
Felsőoktatásban szerzett közszolgálati, gazdaságtudományi, természettudományi, bölcsészettudományi, társadalomtudományi, hittudományi, jogi, műszaki szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, közszolgálati, jogi szakképesítés, vagy kormányablak ügyintézői vizsga.
Felhasználói szintű számítógépes ismeret.
Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
1-3 év közigazgatási gyakorlat ipar-kereskedelmi területen.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
45/2012. (III. 20.) Korm. rend. 8. § szerinti szakmai önéletrajz, mely részletezi az eddigi tevékenységet;
3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (másolat vagy igazolás),
végzettséget, képzettséget igazoló okiratok másolata,
nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot az eljárásban résztvevők megismerhetik,
nyilatkozat arról, hogy vagyonnyilatkozat tételi kötelezettségnek eleget tesz.
A munkakör betöltésének időpontja:
2020. január 6.
A pályázat benyújtásának határideje:
2019. október 25.
Az állással kapcsolatos bővebb információt Jónás Réka Emese nyújt, a 347-4566 vagy 347-4685 telefonszámon lehet kérni.
A pályázat elbírálásának határideje:
2019. november 8.
A pályázat benyújtásának módja:
Postai úton, a pályázatot Budapest Főváros XIX. ker. Kispesti Polgármesteri Hivatal címére küldve (1195 Budapest Városház tér 18-20.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot IV/ 235-1 /2019, valamint a munkakör megnevezését: vállalkozásigazgatási ügyintéző.
Elektronikus úton Jónás Réka Emese részére küldve a jonasreka@hivatal.kispest.hu e-mail címen keresztül.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásnak rendje:
A pályázókat a Budapest Főváros XIX. Kerület Kispesti Polgármesteri Hivatal jegyzője által létrehozott bíráló bizottság hallgatja meg. A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa. A felhívásnak meg nem felelő pályázatot a kiíró érvénytelennek tekinti, és azt nem vonja elbírálás alá. A kiíró nem vállalja semmilyen, a beadott pályázat eredményéből keletkező kár, a pályázat beadásával kapcsolatban felmerült költség megtérítését. A pályázat beadásával a pályázó a jelen kiírás feltételeit magára kötelező érvényűnek fogadja el.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
www.kozigallas.gov.hu – 2019. október 11.