Közbeszerzési referens - Polgármesteri Kabinet Iroda
Budapest Főváros XIX. Kerület Kispesti Polgármesteri Hivatal Polgármesteri Kabinet Irodája a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet közbeszerzési referens munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
1195 Budapest, Városház tér 18-20.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
• közreműködik az eljárás megindításban, a felhívás és a közbeszerzési dokumentáció összeállításában;
• előkészíti az eljárás megindításhoz szükséges iratokat a szabályzat szerint;
• az ajánlattevők által benyújtott ajánlatok értékelése során ellátja az ezzel kapcsolatos további feladatokat a szabályzat szerint;
• gondoskodik a bírálóbizottság összehívásáról;
• gondoskodik a nyertes ajánlattevővel egyeztetett szerződés tervezetének ellenjegyzéséről, aláírásra történő előkészítéséről;
• gondoskodik az eljárásokban keletkezett ügyiratok irattárba történő leadásáról, megőrzéséről;
• feltölti a közbeszerzési szerződést az Önkormányzat honlapjára;
• közreműködik a szerződés teljesítéséről szóló adatszolgáltatás bekérésében, gondoskodik annak közzétételéről.
• kapcsolatot tart a közbeszerzési tanácsadóval.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a köztisztviselők illetményalapjáról, illetménykiegészítéséről, a közszolgálati tisztviselőket megillető szociális, jóléti, kulturális, egészségügyi juttatásokról, szociális és kegyeleti támogatásokról szóló helyi önkormányzati rendeletek rendelkezései az irányadóak.
Pályázati feltételek:
magyar állampolgárság;
cselekvőképesség;
büntetlen előélet;
középiskolai végzettség;
felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások).
1-3 év közbeszerzési eljárásban szerzett adminisztrációs gyakorlat.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
1-3 év közigazgatási gyakorlat.
Közigazgatási alapvizsga megléte.
Jogi asszisztensi vagy közbeszerzési referens szakképesítés.
Személyes kompetenciák: önállóság, hatékony munkavégzés, probléma-megoldó készség, együttműködés, megbízhatóság (Etikus magatartás), határidők betartása.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
87/2019. (IV. 23.) Korm. rend. 1. melléklet szerinti szakmai önéletrajz, mely részletezi az eddigi tevékenységet;
3 hónapnál nem régebbi hatósági bizonyítvány (másolat vagy igazolás);
végzettséget, képzettséget igazoló okiratok másolata;
nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot az eljárásban résztvevők megismerhetik.
A munkakör betöltésének időpontja:
2024. június 10.
A pályázat benyújtásának határideje:
2024. május 24.
Az állással kapcsolatos bővebb információt Jónás Réka Emese nyújt, a 347-4500/566 vagy 347-400/685 telefonszámon lehet kérni.
A pályázat elbírálásának határideje:
2024. június 7.
A pályázat benyújtásának módja:
Elektronikus úton Jónás Réka Emese részére a jonasreka@hivatal.kispest.hu e-mail címen keresztül. Kérjük a tárgyban feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot IV/ 195 /2024, valamint a munkakör megnevezését: közbeszerzési referens.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásnak rendje:
A pályázókat a Budapest Főváros XIX. Kerület Kispesti Polgármesteri Hivatal jegyzője által létrehozott bíráló bizottság hallgatja meg. A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa. A felhívásnak meg nem felelő pályázatot a kiíró érvénytelennek tekinti, és azt nem vonja elbírálás alá. A kiíró nem vállalja semmilyen, a beadott pályázat eredményéből keletkező kár, a pályázat beadásával kapcsolatban felmerült költség megtérítését. A pályázat beadásával a pályázó a jelen kiírás feltételeit magára kötelező érvényűnek fogadja el.
A pályázati kiírás további közzétételének helye:
www.kozszolgallas.gov.hu