Irodavezető-helyettes - Zöldprogram Iroda
Budapest Főváros XIX. Kerület Kispesti Polgármesteri Hivatal Zöldprogram Irodája a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet irodavezető-helyettes munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Határozatlan idejű vezetői kinevezés.
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
1195 Budapest, Városház tér 18-20.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
A hivatal és önkormányzat érdekkörébe tartozó épületek energetikai feladatainak ellátása, kapcsolattartás az energiamenedzsmentet üzemeltető céggel, munkájuk koordinálása.
A kerületi környezetvédelmi program, klímastratégia, fenntartható energia akcióterv elkészítésében, szükségszerinti felülvizsgálatában való részvétel, a tervekben megfogalmazott célok megvalósítása, a folyamatok koordinálása.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A munkakör osztályvezetői kinevezésnek felel meg.
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a köztisztviselők illetményalapjáról, illetménykiegészítéséről, a közszolgálati tisztviselőket megillető szociális, jóléti, kulturális, egészségügyi juttatásokról, szociális és kegyeleti támogatásokról szóló helyi önkormányzati rendeletek rendelkezései az irányadóak.
Pályázati feltételek:
magyar állampolgárság;
cselekvőképesség;
büntetlen előélet;
felsőoktatásban szerzett műszaki (gépészmérnök, létesítménymérnök, épületgépészeti szakmérnök valamint épületgépészeti és eljárástechnikai gépészmérnök) szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és környezetgazdálkodási, környezetmérnöki, környezettudományi szakképzettség;
felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások);
vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
1-3 év közigazgatási gyakorlat;
Épületenergetikai területen szerzett gyakorlat.
Energiagazdálkodásban való jártasság
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
87/2019. (IV. 23.) Korm. rend. 1. melléklet szerinti szakmai önéletrajz, mely részletezi az eddigi tevékenységet;
3 hónapnál nem régebbi hatósági bizonyítvány (másolat vagy igazolás);
végzettséget, képzettséget igazoló okiratok másolata;
nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot az eljárásban résztvevők megismerhetik;
nyilatkozat arról, hogy vagyonnyilatkozat tételi kötelezettségnek eleget tesz.
A munkakör betöltésének időpontja:
2024. április 2.
A pályázat benyújtásának határideje:
2024. március 8.
Az állással kapcsolatos bővebb információt Jónás Réka Emese nyújt, a 347-4566 vagy 347-4685 telefonszámon lehet kérni.
A pályázat elbírálásának határideje:
2024. március 22.
A pályázat benyújtásának módja:
Postai úton, a pályázatnak a Budapest Főváros XIX. Kerület Kispesti Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (1195 Budapest Városház tér 18-20.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot IV/157/2024, valamint a munkakör megnevezését: irodavezető-helyettes.
Elektronikus úton Jónás Réka Emese részére a jonasreka@hivatal.kispest.hu e-mail címen keresztül.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásnak rendje:
A pályázókat a Budapest Főváros XIX. Kerület Kispesti Polgármesteri Hivatal jegyzője által létrehozott bíráló bizottság hallgatja meg. A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa. A felhívásnak meg nem felelő pályázatot a kiíró érvénytelennek tekinti, és azt nem vonja elbírálás alá. A kiíró nem vállalja semmilyen, a beadott pályázat eredményéből keletkező kár, a pályázat beadásával kapcsolatban felmerült költség megtérítését. A pályázat beadásával a pályázó a jelen kiírás feltételeit magára kötelező érvényűnek fogadja el.