ÜGYTÍPUSOK  2012. február 19.

Hagyatéki ügyintézés

A hagyatéki eljárás megindításához az alábbiakban felsorolt iratok szükségesek:
- az elhunyt halotti anyakönyvi kivonata
- öröklésre jogosultak személyi adatai, lakcíme(i),
- ingatlan (telek, ház, szövetkezeti lakás, öröklakás, üdülő, üdülőhasználati jog) helyrajzi szám 
- személygépkocsi (tehergépkocsi, motorkerékpár) forgalmi engedélye
- az elhunyt nevére kiállított fenntartásos takarékbetétkönyv, értékpapír, kötvény
- lakossági folyószámla, devizaszámla, utolsó számlakivonata
- kárpótlási jegyek száma és összege (vagy az erről szóló határozat)
- szerzői – találmányi jogdíjakat igazoló iratok
- fel nem vett járandóságokat igazoló iratok (munkabér, táppénz)
- fel nem vett nyugdíj, akkor nyugdíjszelvény
- CSÉB biztosítás, akkor tagsági könyv, vagy igazolás szükséges.
- végrendelet másolati példánya (amennyiben az elhunyt végrendeletet hagyott hátra)
- tartási, életjáradék vagy öröklési szerződés másolati példánya (amennyiben van)
- ha az elhunyt jogi személyiséggel vagy jogi személyiséggel nem rendelkező társaság tagja volt, cégkivonat, társasági szerződés, vagyoni részesedés igazolásának másolata,
- a hagyatéki terheket (temetési számlák) igazoló iratok másolatai.

Ügyintézés: Hatósági Iroda   
Fodor Györgyné – A. ép. fsz. 1. 347-4909


Címlap
Önkormányzat
A kerület működése
Ügyintézés
Kispest
Kapcsolat
Testvérvárosok
Hírek
Közlemények
Pályázatok
Programajánló
Archívum
Közérdekű adatok
Ügyfélkapu
Adatvédelem
Társadalmi véleményezés
Hírek
Közlemények
Pályázatok
Programajánló
Adatvédelem
Társadalmi véleményezés
Közérdekű adatok
Ügyfélkapu
Archívum