EGYÉB PÁLYÁZATOK  2016. április 11.
Figyelem: a cikk archív, ezért elavult információkat tartalmazhat.

Fenntartható Energia Akcióterv (SEAP) készítése - árajánlatkérés

Budapest Főváros XIX. kerület Kispest Önkormányzata árajánlatokat vár „Fenntartható Energia Akcióterv (SEAP) készítése Budapest Főváros XIX: Kerület Kispest Önkormányzata számára„ címmel.

Az ajánlatot a következő címre/elérhetőségre kell benyújtani:
1195 Budapest, Városház tér 18-20, Patek Gábor

Az ajánlat benyújtására a következő időpontig kerülhet sor: 2016. 04. 29., péntek 12.00
Ezen időpontig a pályázatnak be kell érkeznie a megadott elérhetőségre!

Az ajánlathoz csatolni szükséges nyilatkozatok, okirat:
- kitöltött, aláírt AJÁNLATI LAP, a következő nyilatkozatokkal:
- a pályázó adatai (neve, székhelye, cégjegyzékszáma/nyilvántartási száma, adószáma/adóazonosító jele, képviselője neve és elérhetőségei (telefonszám, e-mail cím);
- a pályázó a pályázati felhívásban, a mellékelt szerződésben rögzítetteket megismerte, ajánlata az abban foglaltak vonatkozásában teljes körű; a szerződés megkötését, az abban foglalt kötelezettségek teljesítését vállalja; a szerződésben rögzített tevékenység végzésére feljogosító engedéllyel rendelkezik;
- nyilatkozat a köztartozás-mentességről, az önkormányzattal vagy bármely intézményével vagy gazdasági társaságával szembeni tartozások hiányáról, és arról, hogy a pályázóval szemben sem csőd-, sem végrehajtási-, sem felszámolási eljárás nincsen folyamatban, jogszerűtlen tevékenység okán nem áll hatósági intézkedés hatálya alatt;
- aláírási címpéldány vagy cégaláírási nyilatkozat másolata azzal, hogy az eredetit a szerződés aláírásakor kell benyújtani.

Az ajánlatot benyújtóktól írásban, az ajánlatok lényegét nem érintő kérdésekben felvilágosítást, vagy hiánypótlást kérhet azzal, hogy az ajánlatot benyújtó válasza semmilyen formában nem eredményezheti az ajánlatban megfogalmazott feltételek olyan megváltoztatását, amely az értékelés során a beérkezett ajánlatok sorrendjét módosítaná.

Kérdéseket az alábbi címen lehet feltenni:
Patek Gábor patek@kispest.hu

A teljes SEAP elkészítésének ajánlatát az alábbiak szerint kérjük elkészíteni:

Vizsgált fennhatóság: Budapest XIX. kerület, Kispest közigazgatási területe.

Bázisév: 2006

Bázisév és az aktuális állapot felmérésénél:

Az árajánlat adó adatgyűjtési feladatai:
- Lakossági tulajdonú épületállomány energiafogyasztási adatai
- Ipar fogyasztási adatai
- Szolgáltató szektor fogyasztási adatai
- Minden egyéb, ami nem szabályozott az ajánlatkérésben

Ajánlat kérő adatszolgáltatási feladatai:
- Helyi közlekedés adatai
- Önkormányzati fenntartású ingatlanok energiafogyasztási adatai
- Önkormányzati fenntartású járművek energiafogyasztási adatai
- Kispesti járműállomány adatai az adóbeszedési alapadatok alapján
- Egyéb, ingyenesen harmadik féltől megkérhető adatok, a vállalkozó analitikája és kérése alapján

Tervezett állapotra vonatkozólag az ajánlatkérő átad minden elkészült fejlesztési tervet.

Továbbá gesztorálási feladatok ellátását kérjük a társadalmi egyeztetés időszakára:
- Személyes szakértői jelenlét a SEAP-al foglalkozó testületi üléseken
- Személyes szakértői jelenlét kitelepüléseken, helyi konferenciákon
- Írásban érkező megkeresések szakmai viszonylatainak megválaszolása

Az ajánlatot egy összegben, de a fizetési ütemek és dátumok megjelölésével kérjük.

Kispest Önkormányzata 


Ajánlat tevői kérdés:
A SEAP Polgármesterek Szövetsége általi elfogadásának időtartama tapasztalataink szerint 4-12 hónapig terjedhet. Amennyiben a Képviselőtestület a SEAP-ot 2016. októberében fogadja el, a Polgármesterek Szövetsége általi elfogadása 2016.december 15-éig nem garantálható. A Polgármesterek Szövetsége a szerződéstervezet szempontjából harmadik félnek számít. Harmadik fél teljesítése nem tehető a Megbízott kötelezettségévé. Tekintettel a szerződéstervezet vonatkozó pontjaira (2.4; 3.2 és 5.), az alábbi módosítást javasoljuk: A 2.4-es pontban megjelölt utolsó projektszakasz határideje a SEAP feltöltésére vonatkozzon. A fizetés ütemezését illetően javasoljuk, hogy az utolsó 20%-os részlet kifizetése az Akcióterv elfogadásakor követően, de legkésőbb 4 hónappal a leadást követően megtörténjen.

Ajánlat tevői kérdésre válasz:
Ez egy értelmezési kérdés, de a javaslatot részben befogadjuk, így az ajánlatban szereplő 2.4-es pont az alábbiak szerint módosul:

2.4. Az Akcióterv feltöltésének, a Covenant of Mayors általi visszaigazoló e-mail megléte : 2016. december 15.