KÖZLEMÉNYEK  2017. április 18.
Figyelem: a cikk archív, ezért elavult információkat tartalmazhat.

Változik a NAV-ügyfélszolgálatok nyitva tartása

Változik a Nemzeti Adó- és Vámhivatal Dél-budapesti Adó- és Vámigazgatóságának központi ügyfélszolgálata, (1097 Budapest, Vaskapu u. 33-35.) valamint a budafoki kirendeltség (1221 Budapest, Kossuth L. u. 25-29.) és a pestszentlőrinci kirendeltség (1181 Budapest, Üllői út 453.) nyitva tartási rendje.

2017. április 18-től az ügyfélfogadási rend az alábbiak szerint módosul:

Hétfő: 8.30 – 18.00
Kedd: 8.30 – 12.00
Szerda: 8.30 – 18.00
Csütörtök: 8.30 – 12.00
Péntek: 8.30 – 11.30

A NAV honlapján (www.nav.gov.hu) lehet időpontot foglalni a hivatal központi ügyfélszolgálataira, legfeljebb két hétre előre, és legkorábban az időpont lefoglalását követő második napra.
Az ügyfélszolgálatra betérőknek érdemes megfontolni az Ügyfélkapunyitást, hiszen a regisztráció mindössze néhány percig tart. Ügyfélkapun keresztül sok más mellett az adóügyek is egyszerűbben, kényelmesebben intézhetők.
2017. május 22-e a személyijövedelemadó-bevallás benyújtásának határideje és eddig módosítható a NAV által elkészített szja-bevallási tervezet is. Ügyfélkapuval a bevallás otthonról – az adóhivatali ügyfélszolgálati nyitva tartástól függetlenül – elektronikusan, egy gombnyomással elintézhető.
Aki személyesen szeretné ügyeit intézni a NAV honlapján (www.nav.gov.hu) időpontot foglalhat többek között ügyfélkapunyitásra, szja-bevallással kapcsolatos ügyek intézésére is.

NAV 

nav-logo-jo

Címlap
Önkormányzat
A kerület működése
Ügyintézés
Kispest
Kapcsolat
Testvérvárosok
Hírek
Közlemények
Pályázatok
Programajánló
Archívum
Közérdekű adatok
Ügyfélkapu
Adatvédelem
Társadalmi véleményezés
Hírek
Közlemények
Pályázatok
Programajánló
Adatvédelem
Társadalmi véleményezés
Közérdekű adatok
Ügyfélkapu
Archívum