KÖZTISZTVISELŐI ÁLLÁSHELYEK   2024. november 11.
Figyelem: a cikk archív, ezért elavult információkat tartalmazhat.

Jegyző - Polgármesteri Hivatal

Budapest Főváros XIX. Kerület Kispest Önkormányzata a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet jegyző munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő.

A munkavégzés helye:
1195 Budapest, Városház tér 18-20.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
A Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény és más jogszabályok által a jegyző feladat- és hatáskörébe utalt teendők ellátása.

Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a köztisztviselők illetménykiegészítéséről, a közszolgálati tisztviselőket megillető szociális, jóléti, kulturális, egészségügyi juttatásokról, szociális és kegyeleti támogatásokról szóló helyi önkormányzati rendelet rendelkezései az irányadóak.

Pályázati feltételek:
 magyar állampolgárság,
 cselekvőképesség,
 büntetlen előélet,
 igazgatásszervező vagy közigazgatás-szervező alapképzési szakon, vagy jogász vagy államtudományi mesterképzési szakon szerzett szakképzettség vagy közigazgatási mesterképzési szakon szerzett okleveles közigazgatási szakértő vagy okleveles közigazgatási menedzser szakképzettség,
 jogi vagy közigazgatási szakvizsgával, vagy a Közigazgatási Továbbképzési Kollégium által a teljeskörűen közigazgatási jellegűnek minősített tudományos fokozat alapján adott mentesítés,
 legalább 2 éves közigazgatási gyakorlat.

Elbírálásnál előnyt jelent:
 jogi szakvizsga

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
 87/2019. (IV. 23.) Korm. rend. 1. melléklet szerinti szakmai önéletrajz, mely részletezi az eddigi tevékenységet;
 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány;
 végzettséget/képzettséget igazoló okiratok másolata,
 a 2 éves közigazgatási gyakorlatról vagy jogszabályilag azzal egyenértékű gyakorlat szóló igazolása,
 nyilatkozata arról, hogy a pályázó a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul,

A munkakör betöltésének időpontja:
2025. február 1.

A pályázat benyújtásának határideje:
2024. december 11. 12:00 óra

Az állással kapcsolatos bővebb információt a 347-4525 telefonszámon lehet kérni.

A pályázat elbírálásának határideje:
2025. január 17.

A pályázat benyújtásának módja:
Elektronikus úton dr. Bernát Péter részére a bernat@hivatal.kispest.hu e-mail címen keresztül.

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásnak rendje:
A kinevezésről a polgármester dönt, a kinevezés 6 hónapos próbaidő kikötésével történik. A pályázók a pályázat eredményéről írásban értesítést kapnak. A pályázat benyújtásának tényét és annak tartalmát az adatvédelmi előírásoknak megfelelően kezeljük. A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa. A felhívásnak meg nem felelő pályázatot a kiíró érvénytelennek tekinti, és azt nem vonja elbírálás alá. A kiíró nem vállalja semmilyen, a beadott pályázat eredményéből keletkező kár, a pályázat beadásával kapcsolatban felmerült költség megtérítését. A pályázat beadásával a pályázó a jelen kiírás feltételeit magára kötelező érvényűnek fogadja el.